wtorek, 15 lipca 2014

Kolejne koszyczki i kura

A oto następne koszyki:) Jeden jeszcze nie pomalowany, może się kiedyś doczeka:)

Pierwszy koszyczek, pomalowany na biało. Na początku pomalowałam go kawą ale jakoś mi się nie podobał i mój mąż pomalował go białą farbą do ścian. A że mieliśmy wtedy malowanie to była pod ręką:)




Następny koszyczek jest mniejszy od poprzedniego, jeszcze go nie pomalowałam ale może przy najbliższej okazji zyska trochę kolorku:)





I kura, którą zrobiłam za pomocą kursiku na blogu Magdy Komar. Może nie jest idealna, ale do Świąt Wielkanocnych sporo czasu więc będę miała czas żeby przygotować ładniejsze:)







5 komentarzy:

  1. Super koszyczki:) Bardzo ładna kokardka, tylko taka moja mała podpowiedź, bo widzę że wstążka się troszkę snuje- przypal ją troszkę zapalniczką. Twój drugi koszyczek jest jeszcze nie pomalowany ale bardzo ładnie go uplotłaś. Idzie Ci coraz lepiej, coraz ładniejsze sploty robisz. Robiłam go z białych rurek to może pomaluj go tylko bezbarwnym lakierem? A co do kurki to jest prze słodka:) Jak ją zobaczyłam tak mnie rozweseliła, jak mało co dzisiejszego dnia:) Wiadomo, że na początku idzie kiepsko ale praktyka robi swoje i się sama o tym przekonasz. Ja np. podziwiam Cię za to, że pleciesz dna do koszyków. Bo mi to kiepsko idzie:) Wolę sobie wyciąć z kartonu:) haha idę na łatwiznę. Bardzo lubię tu do Ciebie zaglądać i oglądać swoje prace. Pozdrawiam Cię gorąco i przesyłam buziaki:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana koszyczki to masz świetne!!! Bardzo ładnie są uplecione. Kurka wodna ja nie umiem jeszcze ich robić:( Pójdę na przeszkolenie do Ciebie:)))
    A kurka jest słodka - jak ją zrobiłaś ?!
    Cóż mogę powiedzieć więcej? Zawsze najtrudniejszy pierwszy krok. Nie zawsze wszystko wychodzi nam od razu, ale jak to mówią ćwiczenie czyni mistrzem:) Człowiek się uczy cały czas. Ważne ,aby realizować swoją pasję, rozwijać ją i pielęgnować:)
    Czekam na Twoje kolejne prace:) Jak ta kurka zagrzałam sobie u Ciebie miejsce:)))
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Kasiu:) Miło że zaglądasz do mnie:) Następne prace już nie długo:) Właśnie nie dawno byłam u Ciebie:) Super rożki a kwiaty przepiękne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. kura powiadasz...
    a jesteś pewna, że nie diznozaur??? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. He he fajna ta kura, troszkę wychudzona:)

    OdpowiedzUsuń