wtorek, 24 maja 2016

Wianek i kielich

Witajcie:)

Dziękuję za miłe komentarze i Wasze odwiedziny u mnie.
Dziś pokażę wianuszek, który zrobiłam dla mojej siostry bo 15.05 przystąpiła do I Komunii Św., i kielich, który wypełniony był cukierkami.
Wianuszek zrobiłam z kwiatków kanzashi, bardzo podobały mi się wianuszki które oglądałam na różnych stronach internetowych i postanowiłam spróbować.
Kielich tez robiłam po raz pierwszy. Pomysł na kłosy zaczerpnęłam od Ani Makuch.





 




Pozdrawiam
Ewelina






4 komentarze:

  1. Zdolna bestyjka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wszystko wykonane, same śliczności;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wianek jest przepiękny :) tez mierzyłam się z kanzashi ale moje kwiatuszki nie wychodzą takie grubaśne na środku:( muszę przyklejać dużą półperełkę za kazdym razem:) kielich również bardzo staranny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny wianek. Cudnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń